41 ساله از تهران
آشنایی با حامد 41 ساله از تهران
مشاهده اطلاعات کامل کاربران سایت همسریابی هلو و آشنایی با آنها، برای اعضای سایت امکانپذیر است.
چنانچه هنوز در هلو عضو نشده اید، هم اکنون میتوانید از طریق لینک روبرو در سایت ثبت نام نمایید. ثبت نام در هلو
همچنین در صورتی که در سایت همسریابی هلو ثبت نام نموده اید، از طریق لینک روبرو وارد پنل کاربریتان گردید. ورود به سایت همسریابی هلو
چنانچه هنوز در هلو عضو نشده اید، هم اکنون میتوانید از طریق لینک روبرو در سایت ثبت نام نمایید. ثبت نام در هلو
همچنین در صورتی که در سایت همسریابی هلو ثبت نام نموده اید، از طریق لینک روبرو وارد پنل کاربریتان گردید. ورود به سایت همسریابی هلو
مجرد
190 سانتی متر
80 کیلوگرم
مستقل (مجردی)
تهران
تهران
اول از هر چیزی بگم از این اخلاق که بخام هر دیقه بایکی باشم واقعا بیزارم بنظرم یدونه سیب داشته باش اما بهتر از یه جعبه سیبی هست که برای دیگران هست و تو حمال و نگهدارنده اونا باشی،اونطوری میدونی حداقل این سیبی که دستته برای خودته،
دومین حرفم اینه اگه دونفر واقعا بهم علاقه دارن برای هم زندگی کنن، در غیر اینصورت انصاف نیست که واقعا با همدیگه بازی کنن،چونکه عواقب جبران ناپذیری داره، چه روحی چه معنوی چه عاطفی.
وحرف سومم :
پشت هر مرد موفقی یه زن هوشیار و موفق هست.واقعا بعضی از این خانوما رو میبینم که بیچاره شوهرش عین برده .
نمیدونم چرا برای اکثریت خانوما فقط پول ومادیات یعنی تمام همه زندگی،یعنی شوهر هر غلطی میخاد بکنه اما فقط کارت بانکی که تا سقفش پر هست بده دست خانوم، اون میشه بهترین مرد دنیا،
نمیدونم چی بگم ،واقعا یادم هست یه زمانی ملاک زندگی شخصیت و خانواده فرد بود.
اما الان???? شاید خیلیا مسخره کنن و بگن اوسگل هست . اما مهم نیست . خلاصه قرار نیست که تمام آدما عاقل باشن. بالاخره چهارتا خول و دیوانه باید باشن که عاقلا مشخص بشن.
????